26 Mart 2015 Perşembe

TARIMSAL DANIŞMANLIK HİZMETLERİ

2008 yılından bu yana ülkemizin çeşitli yerlerinde kurulan hibe destekli tarımsal kuruluşlara danışmanlık hizmeti vermekteyim.

İPARD desteklemeleri kapsamında 450 Sağmal Koyunluk bir işletmeyi en son geçen yıl Mersin-Erdemli-Kayacı köyünde kurduk.

Galip Adalı benim üniversiteden arkadaşım.Bizden bir devre sonra.

Tesadüfen bir araya geldik.

Erdemli'ye 15 km. mesfede yaylada bir vadinin içine kurdu çiftliğini Galip Adalı.


Galip Adalı Ağa'daki keyfe bak. İmrenmemek eldemi?


Çiftlik görüntüleri









 Koyun Yıkama havuzu

Yayladan topladığı bezelyeleri gölgede kurutuyor Adalı



 Doğumhameler



Sağımhane



Galip beni de davet ediyor Erdemli'ye . Kış döneminde elde olan arılarımı kışlatmak ve kuzu sevmek
için gidebilirim Erdemli' ye.

Kendisine başarılar diliyorum.

Ben ise Arıcılığı yaşayarak,  iğnelenerek, öğrenerek , yatırımcılara destek olmaya çalışıyorum.

Şu anda 42 ilde arıcılık  desteklemesi % 50 hibe alabiliyor. Toplamda 125 000 EURO hibe alarak
arıcılık faaliyetlerinin geliştirilmesi mümkün.

2015 yılında tüm arıcılara başarılı bir sezon diliyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder